Vše o nákupu

super slevy
DVD IMAXmultimediální DVD cestopisyVHS IMAXCD audio

Pokyny pro spánek vašeho syna nebo dcery Doba spánku jsou základní děti. Navzdory věku, pravidelné plány a rituály před spaním nám pomáhají dostat spánek, který potřebujeme, a pracovat na špičkových úrovních. Když se díváte na děti, převážná většina z nich je pravdivá. Ustavení a dobré spánkové návyky pomáhají Vašemu dítěti usnout, zůstat vlevo, a probudit se odpočívá a obnovuje, může také zabránit budoucím problémům se spánkem. Vydělat obavy před spaním, ale může pomoci, aby to bylo zvláštní čas, který by měl být pro vaše dítě a pro vás. Neexistují žádná definovaná pravidla pro spaní, a někteří, tam je člověk variace. Dítě je jedinečné. Pokud vaše rutina funguje, pak je obvykle nejlepší pro vás. Některé přístupy jsou proto efektivnější než jiné. A ukázalo se, že následující pokyny fungují. 1. Udělejte spánek nadřazenosti rodiny. Určete, kolik spánku potřebuje každý vztah a ujistěte se, že ho získávají. Diskutujte o případné nespavosti se svým dítětem, většinou se často jedná. 2. Naučte se rozpoznávat problémy s nespavostí ve vašem dítěti. Příznaky spánku zahrnují potíže s usínáním, noční probuzení, dychtivý dýchací vzorek, zastavení a odolávání před spaním, komplikace dýchání během spánku a hlasité nebo těžké dýchání během spánku. Problémy spánku mohou být patrné také v denním chování. Pokud se vaše dítě zdá nadměrně, unavené nebo špinavé během dne, řekněte svému lékaři. 3. Vzhled a pocit. Stejně jako v každém aspektu rodičovství je konzistence a pokračování klíčovými složkami úspěchu. Bez jednoho, prostě nemůžete očekávat, že vaše malé dítě se učí nebo změní chování. 4. Spolupracujeme. Pro ty, kteří jsou společně rodiče, je důležité diskutovat o své strategii předem a pracovat jako tým. Pokud spustíte noční program, vysvětlete své nové očekávání vašemu dítěti, pokud je dostatečně starý, aby pochopil. 5. Nastavte konzistentní Ray Ban Sunglasses Czech čas spánku a probuzení. To nastavuje a sladí očekávání jak pro vaše dítě, tak pro vás, a umožňuje vám tak naplánovat rutinu spánku. 6. Postup, aktivity, vrtání. Děti si myslí, že přežívají na tom, a zpožďují prášky. Rutiny stanovují vyhlídky a pomáhají chovat vlaky; Noční rutina před spaním pomáhá vašemu malému dítěti naučit se být ospalá, stejně jako čtení v posteli může dát dospělým spát (i když jsme z postele). Struktura spánku rutiny také spojuje ložnici s dobrými pocity a dodává Pocit bezpečí a kontroly.Rutiny mohou vzít zátěž z doby spánku a pomáhá dělat to zvláštní čas, Zvláště pokud máte více dětí. 7. Šaty a prostředí místnosti. V tuto chvíli nevidíte žádné absolutní hodnoty, ale průvodce je, aby vaše dítě v podstatě oblékalo, když se oblékáte, Mějte na paměti, že mladí lidé často odkopávají kryty v noci a nejsou schopni se pokrýt. V chladiči (i když není studený) Spíše teplejší místnost. 8. Přechodový objekt. Spánek znamená rozdělit se, a to může být jednodušší s přechodným předmětem, hodně se stává panenkou, plněné zvíře, dětská deka, nebo jiný komfort a položka. Tyto objekty mohou poskytnout pocit bezpečí a kontroly, který pohodlí a uklidňuje vaše dítě. 9. Tmavé a tiché. Ujistěte se, že ložnice je Ray Ban Sunglasses Czech Republic tmavá a tichá a hladina hluku ve vaší místnosti je nízká. Pokud vaše dítě nemá rád úplně tmavý pokoj, zapněte malý noční osvětlení nebo nechte světlo na chodbě a otevřete dveře do postele. 10. Jedna poslední věc. Děti budou obvykle mít jednu poslední věc polibky, Cuddles, sklenku nebo dvě vody, Použití sami sebe. Jsou velmi invenční. Snažte se všechno předvídat a udělat to před spaním. A dovolte svému dítěti vědět, že jakmile jsou v posteli, zůstanou v posteli.

Ray Ban Sunglasses Czech,Ray Ban Sunglasses Czech Republic

Ray Ban Sunglasses Czech,Ray Ban Sunglasses Czech Republic

 

g-obchod.cz elektro-akce.cz grily.cz stany-spacaky.cz  
TOPlist